Tiada Baju Raya

Posting adalah melalui mobile.

Salam bloggerz.

Last ak beli baju raya kalau tak salah dua tahun lepas. Masa tue ak br grade dan keja sambilan kat uitm puncak alam.

Masa tue jugak ak tidak single sebab ada buah hati. Dem jiwang!

Ingat lagi baju raya tahun 2oo9 Itu adalah warna pink! Sama dgn beliau. Ceh kuasa dua jiwang!

Konon sehati sejiwa lah. Kuasa tiga jiwang,

Tapi last2 clash jugak. Sejak itu aku memang tak ada special gf. Dan sejak tue aku memang takdak baju raya. Tak beli dan tak pernah terlimtas untuk beli.

Cerita ni sama dengan cerita beg duit bodyglove ciplak harga 10 ringgit yang aku tak tukar2 selama lebih kurang lima tahun, Ada masa nanti aku cerita.

Dan aku telah bertekad untuk tidak beli baju raya sampai la aku jumpa seseorang yang boleh buat aku gegar.

Bole tak camtue?

Harus boleh...

Nota kaki: Bila?

Read Users' Comments (0)

0 Response to "Tiada Baju Raya"