WTF?? Pondan punca "teman serumah" kena simbah asid!

Gelak guling-guling aku baca muka depan Kosmo hari ni. Simpati tapi dalam masa yang sama rasa macam nak hempuk kepala ke dinding. Dem!!!!

Seorang pondan yang so called "Natasha" mengatakan bahawa beliau adalah punca cemburu seorang lelaki yang menyebabkan so called "teman serumah" (dalam laporan Kosmo online disebut "teman serumah" tapi dalam suratkhbar lain plak bunyi "teman" ni iaitu Mohd Hafizudin Johari disimbah asid. WTf!!!

Belum reda lagi cerita pasal Allahyarham Aleesha Farhana a.k.a Mohd Ashraf Hafiz Abdul Aziz yang meninggal dunia, satu lagi cerita bikin gempar.

Nampaknya masyarakat kita makin open minded. Minda terbuka. Hak asasi tak boleh dilanggar.

Lelaki sama lelaki bukan lagi hal luar biasa dan perempuan sama perempuan bukan juga luar biasa. Kita memandang macam tanpa ada mata.

Tak lama lagi mungkin ada kes besar mintak perkahwinan sejenis dihalalkan di Malaysia. Kes paderi gay belum selesai mesti ada kes baru.

Kadang-kadang, aku rasa kita patut ada rasa malu dengan masyarakat kita yang makin pincang. Tapi itulah yang orang kata hak asasi.

Laporan suratkhabar Kosmo ni plak aku rasa macam ada yang pincang sikit. Cerita yang tak patut. Hanya sebab nak berita sensasi, sampai macam tue sekali laporan muka depan.

Laporan ni macam menghalalkan hubungan antara lelaki dan lelaki. Macam benda tue tak dak apa yang pelik. Ini macam menggalakkan lagi hubungan terkutuk a.k.a terlarang cam gini. Pening kapla!

Soalnya kat sini: Sampai bila kita nak hidup dalam kepura-puraan macam ni?


Nota kaki: Tak tau nak kata apa.

Read Users' Comments (0)

0 Response to "WTF?? Pondan punca "teman serumah" kena simbah asid!"