Mintak Maaf

Nak mintak maaf berkenaan tiga perkara:


1. Kepada yang bagi komen semalam, dan hari nie, aku mintak maaf sangat sebab tak dapat reply komen korang. Aku tak tahu pasal apa, tapi blogspot cam ada ada problem. Ada jugak aku tengok entri bloggerz lain cam encounter masalah yang sama. Harap masalah ni tak akan lama.

2. Aku tak tahu kenapa, internet sangat slow malam nie. Betul-betul membantutkan ativiti jalan-jalan malam aku: blogwalking.

3. Hari ni rasa tak best sebab tak dapat updated entri. Ini boleh dipanggil updated kah?


Nota kaki:

Harap esok boleh jalan-jalan malam macam biasa.. Sehari tak jalan-jalan rasa cam hampes gila!

Read Users' Comments (4)

4 Response to "Mintak Maaf"

  1. Faiz says:
    July 7, 2010 at 2:31 AM

    giut tu ape..hehe..xfhm la..neway thanks sudi komen kt entri..walaupun xappear kt komen tu..tp aku bleh tahu dr emel..so lau dah buat alert kt emel..kte tau spe yg komen..lau dpt bce komen ni bgus lah..lau xdpt..nk wt cmne kn..

  2. semut lelabah says:
    July 7, 2010 at 2:39 AM

    komen ko nie aku boleh baca.. tima kasih! aku dah buat dah macam ko cadangkan..

  3. Un Phat Lee says:
    July 7, 2010 at 2:37 PM

    gua pun encounter masalah yg sama smlm.

  4. semut lelabah says:
    July 8, 2010 at 1:48 AM

    harapnya dah ok.. baru la nak blogwalking nieh!