KALAULAH..



Aku selalu terfikir, kalau aku diberi peluang untuk satu hajat aku teringin sangat nak ada satu tambahan anggota di badan iaitu..

-SAYAP-

1. Gila best kalau ada sayap. Sangat cool woo.. Bayangkan:

2. Betapa hensem dan machonya aku dengan sayap tue

3. Betapa coolnya aku dapat terbang suka-suka hati

4. Betapa bestnya tak payah fikir pasal traffic jammed pagi pagi lepas tol Batu Tiga Shah Alam

5. Betapa bestnya tak payah susah payah fikir lagi pasal lambat datang kerja

6. Kalau ada awek boleh dukung dia dating sama-sama atas bangunan yang tak dak orang kacau.. hahahaha

7. Kalau ada waktu lebih boleh aku buat kerja part time jadik superhero

Best gila kan? Sayap mau sayap ala-ala burung helang. baru gagah.

Tapi kena terfikir plak la kan..

1. Jenis baju yang sesuai. Tak la obvious sangat

2. Orang jeles nanti

3. Kena tangkap ngan FBI atau CIA sebab nak buat ujikaji atau nak jadikan aku agen depa

4. Ramai plak anak gadis minat kat aku nanti. Hahaha...

5. Sakit tak kalau tidur macam biasa?

6. Majikan nak terima aku kerja tak?

7. Boleh dapat kerja government tak?

8. Camna nak kawen? (kena carik bini yang ada sayap gak. hahaha)

CUKUP MENGARUT!

Nota kaki:

Kering idea

Terfikir pasal muka depan Kosmo hari ni. Best gila. Free publisiti! Bengong punya akhbar. Berita macam tue boleh buat muka depan. Hampeh!

Kalau korang, apa hajat merepek korang?

Kongsi di komen.. :)









Read Users' Comments (12)

12 Response to "KALAULAH.."

  1. Anonymous Says:
    July 26, 2010 at 1:10 AM

    sumpah cool giler kalau aku ade sayap..!! mesti comel sayap tuh.. aaaa..


    sayap ngan kepak tak same kan??

    haha

    =.=

  2. rhapsody LiN says:
    July 26, 2010 at 6:07 AM

    sy nk jadi kecil balik boleh x?? hehe

  3. Nurul Ayu says:
    July 26, 2010 at 9:20 AM

    kalau lelaki ada sayap????


    macam gay je dowh...hehe


    hajat aku nak kawin dgn remy ishak...


    merepek la tu kan..

  4. nur maisarah says:
    July 26, 2010 at 12:06 PM

    saya nak kawen dengan datuk2 kaya...

  5. cik shabah says:
    July 26, 2010 at 3:37 PM

    kalo la pompuan bleh kawen 4...alangkah selunoknya idup cik shabah ni...huhe =)

    *tak mau kawen,sayang nak tgl mama|ayah cik shabah tu =)

  6. cik panadol says:
    July 26, 2010 at 5:38 PM

    mengarut gile la kalo ada sayap...ko nk terbang g mana?

    ade tag utk ko..meh dtg amik tag sini : http://ms-panadol.blogspot.com/2010/07/cikgu-nmn-suruh-aku-jaga-lembu-dia.html

  7. CIKGU NAMAN says:
    July 26, 2010 at 6:13 PM

    makan chicken wings petang ni..haha

    bakar spesel

  8. Atia Adina says:
    July 26, 2010 at 9:49 PM

    hajat saya...hmmm semuga keluarga saya bahagia dunia dan akhirat..aminn

  9. Pinky Pixie says:
    July 27, 2010 at 1:01 AM

    hajatku nak jdi jutawan. boleh shopping hari2. haha

    sila tunaikan boley? ngeh2

  10. PUAN PIA says:
    July 27, 2010 at 12:09 PM

    coolnye ada sayap..

    leh terbang2 macam cullen tu.. hehe..

    tp, syukur Alhamdulillah, Allah xjadikan kita manusia ni bersayap kn? kalu x, mesti traffic jam plk kt atas.. gn flight nye lg.. hehe..

  11. dgurlinred says:
    July 28, 2010 at 2:14 PM

    HEMM KALAIU ADA SAYAP!! SURE BANYAK SYARIKAT KURIER!! NAK AMBIK JADI PEKERJA!! HE HE

  12. semut lelabah says:
    July 29, 2010 at 9:40 AM

    azreen: nanti kita terbang sama-sama ye. haha

    rhapsody: lambat la ko kawen nnti.. haha

    yue: mana ada gay. haha.. wei, abis en buncit ko nak letak mana?

    cik azeya: silakan. nanti cukup dua tahun dia carik yang ke dua plak, ke tiga plak.. silakanlah.. :)

    cik shabah: amboii.. impian ko..
    mana buleh. suatu hari nanti ko kawen jugak!

    cik penadol: best oo kalau ada..

    naman: bikin lapor saja..

    atia: aminn...

    pinxie: payahnya.. haha

    sofia: angan-angan mengarut je..

    drill red: hahaha... kuat plak nak angkat barang berat2.. nak terbang santai-santai saja...