BLOG AKAN DIDELETE

Kepada semua yang singgah secara tak sengaja, atau sengaja di blog aku ni.


Aku sedang melakukan sedikit kajian tentang Novel Cinta Hati Kamu yang aku publishkan episod baru pada setiap hari Ahad.

Aku meminta jasa baik korang yang singgah di blog ini untuk klik pada undian yang ada kat tepi belah kanan sidebar tue. Undian tue nampak kan?

Sila undi dengan hati yang jujur dan ikhlas.

Terima Kasih dan minta maaf sebab susahkan korang.

p/s: Ada ke yang baca siri novel tue kalau singgah kat blog aku nie? Korang rasa?

Nota kaki: (Aku tak akan delete blog ini. Sudah jatuh cinta)




Read Users' Comments (6)

6 Response to "BLOG AKAN DIDELETE"

  1. k says:
    June 25, 2010 at 2:39 AM

    best. kembangkan lagi watak2 dalam cinta hati kamu. praktis lagi menulis supaya dapat memperbaiki. selamat maju jaya ^^

  2. semut lelabah says:
    June 25, 2010 at 2:46 AM

    tima kasih zam..

  3. zahidah dihaz says:
    June 25, 2010 at 3:20 AM

    1st time landing kat sini

  4. SiHatiMerah says:
    June 25, 2010 at 6:51 AM

    ehe,belum berkesempatan untuk membaca novel cinta hati kamu..pakai mobile nie leceh skit,nnt da baca baru undi. p/s:jangan delete blog weit!

  5. buycheapantivirus says:
    June 25, 2010 at 7:06 AM

    jap ag nk usha novel tu..

    btw, template ko mmg hmpir sme ngan aku..mngkin dia punya version lain ckit kot...haha

  6. semut lelabah says:
    June 25, 2010 at 9:28 AM

    ida: tima kasih la sudi golek2 kat blog aku nie.. jangan lupe bace tau.. :)

    ziela: ok. jangn lupa undi!

    wawa: heheh.. tau xpa!